اجاره دستگاه زردی نوزاد

اجاره دستگاه زردی نوزاد یا همان دستگاه فتوتراپی از تخصص های ما در شرکت زردی شکن رسام می باشد

اجاره دستگاه زردی نوزاد

اجاره دستگاه زردی نوزاد یا همان دستگاه فتوتراپی از تخصص های ما در شرکت زردی شکن رسام می باشد

اجاره دستگاه زردی نوزاد

شرکت زردی شکن رسام دارای سالها تخصص و تجربه در زمنیه تولید،سرویس دهی و اجاره دستگاه زردی نوزاد و دستگاه فتوتراپی امروز توانسته است یکی از خوشنام ترین و برترین تولیدکنندگان و واردکنندگان در زمینه دستگاه زردی شکن نوزاد در ایران باشد. خ.شحالیم که در زمینه اجاره دستگاه زردی نوزاد حتی یک مورد ناموفق نیز نداشته ایم و به این نکته توجه نمایید که اجاره دستگاه زردی و فتوتراپی توسط ما با تاییدیه از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور می باشد
http://www.zardishekanerasam.com
02166755722
09120263765

بایگانی
  • ۰
  • ۰
فتوتراپی و استفاده از دستگاه زردی نوزاد یکی از روشهای درمان زردی نوزاد می باشد که با تاباندن نور به بدن نوزادانی که مبتلا به بالا رفتن بیلی روبین خون به صورت غیر مستقیم می باشند به درمان آن ها کمک می نماید. بیلی روبین از همه بیشتر به قسمت آبی طیف نور مرئی در حدود 460 نانومتر واکنس نشان می دهد و دستگاه زردی نوزاد را با چراغهایی که نور حدود 460 تا 490 نانومتر دارند تولید می نمایند.

فتوتراپی با اجاره دستگاه زردی نوزاد در منزل با کمترین هزینهاجاره دستگاه زردی نوزاد با قیمت مناسب
اجاره دستگاه زردی نوزاد و فتوتراپی در تهران اجاره دستگاه زردی نوزاد و دستگاه زردی شکن

 اجاره دستگاه زردی نوزاد و استفاده از این دستگاه در منزل به شما کمک می نماید تا بدون نیاز به بستری کردن فرزند دلبندتان در بیمارستان بتوانید زردی او را درمان نمایید. و حتی دیگر نیازی به جدا کردن مادر از فرزندش نیس.
مراقبت های لازم پس از اجاره دستگاه زردی نوزاد اجاره دستگاه زردی نوزاد در تهران و شهرستان ها از شرکت رسام
اجاره دستگاه زردی یکی از روش های درمان زردی نوزادفتوتراپی و درمان زردی نوزاد


چگونه از نوزاد تحت فتوتراپی و در هنگام استفاده از دستگاه زردی نوزاد مراقبت نماییم؟

شما با اجاره دستگاه زردی نوزاد و انجام فتوتراپی در منزل الزاما باید به نکات بسیاری توجه نمایید. در هنگام فتوتراپی باید نوزاد به صورت تاقباز خوابانده شود که البته در این صورت استثنا نیز وجود دارد و در صورتی که نوزاد مشکل بالینی داشته باشد می توانید او را به صورت تاقباز نخوابانید توجه نمایید که گرمای محیط فتوتراپی نباید زیاد باشد و البته نباید که سرد هم باشد در هنگام استفاده از دستگاه زردی چشم های نوزاد باید بسته باشند و برای این کار شما می توانید از چشم بند استفاده نمایید. تا چشم نوزاد از اثرات پرتوهای نور در امان بماند. این نکته نیز دارای اهمیت می باشد که توجه نمایید در نور درمانی و فتوتراپی استفاده از نور برای از بین بردن بیلی روبین خون می باشد که البته استفاده از نور با طول موج مناسب. بدن نوزاد می تواند این امواج را جذب نماید و این امواج جذب شده می توانند توسط پوست و خون نوزاد جذب شوند و تغییر بیلی روبین را حاصل شوند فتوتراپی در حدود 30 سال است که در بیمارستان ها توسط یک ردیف چراغ یا نورافکن به حالت معلق انجام می شوند که فاصله آن ها با بدن نوزاد نیز تنظیم می باشد. ولی این روزها پیشرفت علم و تکنولوژی توانسته است ما را به یک سیستم جدید سوق دهد و فتوتراپی را به درمانی بی دردسر و موثر تبدیل نماید.

نور درمانی و اجاره دستگاه زردی نوزاد   مزایای اجاره دستگاه زردی نوزاد و فتوتراپی در منزل

توجه داشته باشید که ما در شرکت زردی شکن رسام با تجربه ای چندین ساله به عنوان اولین مرکز تخصصی زردی نوزاد جهت اجاره دستگاه زردی نوزاد در خدمت شما عزیزان می باشیم.

www.zardishekanerasam.com

021-66755722

09120263765



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی